سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خوش آمدید

خبر ناراحت‌کننده برای هواداران این خواننده
احتمال لغو مجوز آلبوم جدید علی لهراسبی به دلیل همکاری با شادمهر عقیلی!



آلبوم «تصمیم» علی لهراسبی از مدتی پیش آماده پخش در بازار موسیقی شده است اما هر بار به بهانه‌ای این اتفاق نمی‌افتد که البته اصلی‌ترین علت این توقف همکاری این خواننده با شادمهر عقیلی در 4 قطعه از این آلبوم است.

انتشار اخباری مبنی بر همکاری علی لهراسبی با «شادمهر عقیلی» در آلبوم جدیدش مشکلات فراوانی را برای این خواننده در پی داشته و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر لغو مجوز آلبوم او به گوش می‌رسد.

این آلبوم که «تصمیم» نام دارد از مدت ها قبل کارهای اخذ مجوز و تولید‌ش به پایان رسیده است. در حال حاضر حتی تکثیر هم شده و در انبارهای شرکت صاحب اثر آماده توزیع در بازار موسیقی کشور است.

ابتدا عدم توزیع مجموعه «قهوه تلخ» در بازار دلیل اصلی عقب افتادن انتشار این آلبوم اعلام شد و پس از بیرون آمدن نسخه قاچاق این سریال در ایام عزاداری، و لو رفتن تیزر تبلیغاتی این آلبوم که در ابتدای این مجموعه گنجانده شده بود، خود لهراسبی اعلام کرد که آلبوم در اولین فرصت در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که انتشار اخبار و عکس‌هایی مبنی بر اینکه در این آلبوم، لهراسبی در چهار قطعه با شادمهر عقیلی همکاری داشته، باعث شده مجوز پخش این آلبوم در بایگانی حراست دفتر موسیقی نگهداشته شود تا تحقیقات در زمینه این همکاری به قطعیت برسد.


نوشته شده در شنبه 90/10/3ساعت 4:48 عصر توسط شاسخین نظرات ( ) |


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت