سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خوش آمدید

خبر را که خواندیم و متوجه شدیم که دارند با بازی "انگری بردز" جاسوسی می کنند یادمان آمد که از اول هم به این "انگری بردز" مشکوک بودیم. یک پرنده بایستی ناز باشد، اما اینها خیلی خشن بودند! همه یشان اخم می کردند و بصورت انتحاری خود را به در و دیوار زده و می ترکاندند.

تابلو بود جاسوسند؛ مخصوصا اون زرده که همیشه به یک نقطه خیره می شد و آن سیاهه که لباس هایش هم شبیه مامورهای FBI بود و با خودش حتی بمب هم حمل می کرد!

در همین راستا پیشنهاد می کنیم برای آنکه دیگر از مردم جاسوسی نشود ما انگری بردز بومی سازی شده را با استفاده از دانش فنی خودمان و بدون بهره گیری از مخ سوسول های خارجی بسازیم.

در این انگری بردز؛ می توانیم به جای آن پرنده های جاسوسه خودفروخته(!) از  کبوتر، گنجشک، کلاغ و ... استفاده کنیم و برای آنکه چهره مهربان خودمان را به جهانیان نشان دهیم پرنده هایمان نیز به جای انگری بودن(!) همیشه لبخند بر لب داشته باشند.

در این انگری بردز وطنی، که نامش را یحتمل "هپی کفتر" خواهیم گذاشت، به هر پرنده یک بیل و کلنگ و یا حتی گازانبر می دهیم تا با این وسایل ها تخریب را انجام دهند و مثل آن نمونه خارجی، خودشان را با مخ به در و دیوار نکوبانند.


نوشته شده در یکشنبه 92/11/20ساعت 10:0 عصر توسط شاسخین نظرات ( ) |


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت