سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حتما خبر مربوط به تصویب قانونی برای مجازات آنهایی که وازکتومی بکنند را شنیده اید! در همین رابطه پیش بینی هایی از روزها و سال های آتی کرده ایم:

***

احتمالا از این پس شاهد اتفاقات این چنینی باشیم:

در یک حادثه گروگان گیری

- تو در محاصره ای! هیچ راه فراری نداری! بهتره گروگان ها رو آزاد کنی!
* اگه تا 5 دقیقه دیگه 3هزار میلیارد رو برام نیارین و یک هلکوپتر بالای پشت بوم نباشه، هر 3 دقیقه یکبار یک نفر رو "وازکتومی" می کنم!
- چشم! چشم! شما دست نگه دارین! الان براتون چیزهایی که خواستین رو مهیا می کنیم!

***
در صفحات روزنامه های آینده

صفحه خبر

خبر اول: اخیرا قانونی به تصویب رسیده است که استفاده از محافظ بهداشتی(!) بین 3 تا 6 سال برای آقایان زندان خواهد داشت. همسران این افراد نیز به خاطر اینکه در این جرم مشارکت داشته اند بین 1 تا 3 سال به زندان خواهند رفت!

خبر دوم: تمام ادارات به کارمندان متاهل خود تا 9 ماه آینده مهلت دادند که به تعداد فرزندهایشان یک عدد اضافه کنند. ادارات موظف هستند هر کارمندی که نتوانست بعد از 9  ماه بچه بیاورد را اخراج کنند. گفتنی است هر چند فردا جمعه نیست، اما تمام ادارت فردا را تعطیل اعلام کرده اند!

صفحه حوادث

خبر اول: شب جمعه ماموران به فردی که به طرز مشکوکی در نیمه های شب از یک داروخانه بیرون آمد مشکوک شدند و از وی چند بسته «محافظ بهداشتی» کشف کردند. داروخانه مزبور پلمپ گردید!

خبر دوم: شرور نامی به نام «فریبرز تنها» دستگیر شد! وی بعد از دستگیری ، مادر و پدر خود را مقصر دانست و گفت:«اگر پدرم وازکتومی نمی کرد و خواهر یا برادرهای زیادی داشتم دیگر در منزل حوصله ام سر نمی رفت و برای گذران وقت به کوچه و خیابان نمی آمدم تا اینگونه در دام رفیق ناباب بیفتم!»

***
شاید هم نسخه جدید برخی فیلم ها ساخته شود:

جدایی نادر از سیمین 2
قاضی: آخه چرا می خوای ازش جدا بشی؟!
سیمین: من بچه  می خوام آقای قاضی! این رفته بدون مشورت با من وازکتومی کرده!
قاضی: چی؟! وازکتومی؟! همین الان واسش 5 سال زندان می برم! با درخواست طلاقتون هم موافقت شد!


نوشته شده در جمعه 93/4/20ساعت 1:15 عصر توسط شاسخین نظرات ( ) |


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت